eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-06-05 22:00:01
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy uważasz Budzik że jesteś tak mało warty jako człowiek ze jak
    > tylko możesz to się dowartosciowujesz? Teraz tym że droga szopę
    > postawiłeś.

    Hmm, chyba nie zrozumiałem...
    Podałem to jako przykład kosztów przy byle jakiej szopie która jedna
    jest kilka razy lepsza niz to co proponuja markety jako gotowce - po
    prostu ma postać 20 i wiecej lat a jak trzeba wejsc na dach to nie ma
    obawy ze coś sie złamie.
    Ale zeby to miało mnie w jakikolwiek sposób dowartosciowac...

> [...]
    > własnego pomysłu, i umieć zrobić urządzenie do wycinania w
    > styropianie różnych kształtów. Raptem do wycięcia są rowki na
    > wpusty i dziury na zbrojenie które ma być zalane betonem. Jeśli
    > użyć styropian 30 cm na sciany, 20 cm na podłogę i 30 cm na
    > ocieplenie sufitu to trzeba go za 12-14 tysięcy. Do tego pręty na
    > zbrojenie ścian i beton do zalewania prętów. Zrobocizna w
    > dwudziestu tysiącach się można zmieścić bez dachu i płyty. Teraz
    > ty i inni co potrzebują się dowartościować mogą popuścić wodze
    > fantazji i pisać że płyta na taki dom 300 tysięcy musi kosztować.

    I to jest to na czym opieraja sie załozenia nowego ładu budowlanego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire