eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 4 Jul 2021 11:52:37 -0700 (PDT)
    <c...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <60df8204$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    From: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 4 lipca 2021 o 19:59:47 UTC+2 Budzik napisał(a):

    > Czyli wychodzi na to ze jednak nie z warty.
    Pogrąż temat bo mu się chce, na szybko google wypluwa że jednak też z Warty

    > A przeciez hydrolodzy własnie m.in. o marnowaniu wody w kontekscie
    > spływania do rzek mowia. Ze to jak szybko woda spływa do rzek (rowniez
    > w zwiazku z tym ze nie jest zatrzymywana "w krajobrazie" który
    > wybetonowalismy ile sie da) sprawia ze lokalnie jej brakuje.

    Czyli podlewając trawnik i inne chwasty tysiącami litrów wody dziennie dobrze czynię
    środowisku.

    > :)
    > wiesz o co pytam i unikasz odpowiedzi czy mam zaczac podejrzewac ze
    > rozmawiam z kims z kim nie warto prowadzic dyskusji?
    A jakiej odpowiedzi się spodziewałeś?
    Woda wylana na trawnik zasila trawnik, kret też coś skorzysta.
    Z trawnikiem to troch uproszczenie w moim przypadku bo te tysiące litrów wody
    dziennie które do podlewania używam w upalne dni to nawadnia trochę trawnika ale też
    ze 20 kszaków borówki, tyleż samo malin, jagody kamczackiej, czereśnie, wiśnie,
    czosnek, szczypior, por, seler, lubczyk, grusze, jabłoń, z kilkadziesiąt Lilli i
    innych kwiatow. Dzięki temu że czereśnie pudlewalem to obrodziły i codziennie z 10
    gołębii inne szpaki je zre

    > Wyobraź sobie ze ja szanuje rozmówce.

    Dobry zwyczaj.

    > Dlatego tez juz dawno zrozumiałem ze w temacie wody prezentujesz
    > stanowisko - wody jest w chuj i nie trzeba jej oszczedzac.

    Wskażesz gdzie tak napisalem?

    > Ale jednak stanowisko swiata naukowego jest troche inne (zeby nie
    > powiedziec ze diametralnie inne)
    > Dlatego pytam, jak w kontekscie przeciwstawnych do twoich przekonan
    > naukowców budujesz całe podejscie do tego tematu zeby wszystko spinało
    > ci sie w jedna całosc.

    Nawet dzisiaj jakiś celebryta w TV w reklamie gadał żeby oszczędzać wodę biorąc
    prysznic zamiast kąpieli w wannie
    Uzyszkodnik pewnie też ta reklamę słyszał bo wyżej/ niżej temat podlapal i ten sam
    tekst napisał. A na moje pytanie czy oszczedze wode jak zamiast kąpieli w wannie
    wezmę prysznic nie odpowiedział.
    Pewnie net przeszukuje w tej kwestii.
    Ty chyba też na podobne pytanie jednoznacznie nie odpowiedziałeś.