eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-04 21:59:45
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Pogrąż temat bo mu się chce, na szybko google wypluwa że jednak
    > też z Warty

    Pozdraze.
    Mysle ze chodzi o to ze nie tyle z warty ile spod warty.

    > Czyli podlewając trawnik i inne chwasty tysiącami litrów wody
    > dziennie dobrze czynię środowisku.

    Nie umiem wyciagnac takiego wniosku z powyzszej zaleznosci.
    O ile woda byłaby z rzeki to jeszcze mozna by taki wniosek zaryzykowac
    ale wychodzi na to ze jednak jest z ujec podziemnych które musza zdazac
    sie regenerować a jest z tym problem.

    > A jakiej odpowiedzi się spodziewałeś?
    > Woda wylana na trawnik zasila trawnik, kret też coś skorzysta.
    > Z trawnikiem to troch uproszczenie w moim przypadku bo te tysiące
    > litrów wody dziennie które do podlewania używam w upalne dni to
    > nawadnia trochę trawnika ale też ze 20 kszaków borówki, tyleż samo
    > malin, jagody kamczackiej, czereśnie, wiśnie, czosnek,
    > szczypior, por, seler, lubczyk, grusze, jabłoń, z kilkadziesiąt
    > Lilli i innych kwiatow. Dzięki temu że czereśnie pudlewalem to
    > obrodziły i codziennie z 10 gołębii inne szpaki je zre

> [...]

    No powyzej.
    Moze lekko podkoloryzowałem ale ok - lanie wody na trawnik jest ok.

    > Nawet dzisiaj jakiś celebryta w TV w reklamie gadał żeby
    > oszczędzać wodę biorąc prysznic zamiast kąpieli w wannie

    Halo, ja nie mowie o celebrytach tylko o naukowcach...

    > Uzyszkodnik pewnie też ta reklamę słyszał bo wyżej/ niżej temat
    > podlapal i ten sam tekst napisał. A na moje pytanie czy oszczedze
    > wode jak zamiast kąpieli w wannie wezmę prysznic nie odpowiedział.
    > Pewnie net przeszukuje w tej kwestii.
    > Ty chyba też na podobne pytanie jednoznacznie nie odpowiedziałeś.

    Odpowiesz na moje pytanie, jak ci sie skleja twoje podejscie do wody vs
    zdanie swiata naukowego czy bedziesz uciekał w jakiejs historyjki o
    celebrytóach i uzytkowniku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.