eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-04 21:31:15
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 4 lipca 2021 o 19:59:47 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > A ten debil znowu swoje.
    > Nie dosc ze nie rozumie problemu który zauwaza cały naukowy swiat to
    > jeszcze sie z tym odnosi na lewo i prawo.
    > No debil :-DDD
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.
    Nie cały naukowy świat tylko mniej więcej 1/3 naukowego świata zajmującego się woda
    to twoi idole. 1/3 całego świata naukowego zajmującego się woda twierdzi że wody jest
    w chuj. Pozostała 1/3 waha się z wyborem stanowiska i obserwuje w której z dwóch
    poprzednich grup lepiej płacą. Jednak co by nie napisać to dalej nie jest wiadomo jak
    oszczędzasz wodę. Wiem że moje pytanie o sposób w jaki oszczędzasz wode cie wkurwia,
    bo zdajesz sobie sprawę że każde takie pytanie obnaża cię jako idiotę. I tak ma być
    dokąd nie napiszesz o swoim sposobie oszczędzania wody. A z naukowcami nie wyjeżdżaj
    bo każdy tutaj wie że żadnego nie znasz, że nigdy nie byłeś na żadnym odczycie
    światowej klasy naukowca od wody itd.