eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-05 02:00:01
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz dlaczego nikt cię nie popiera jak na mnie najeżdżasz?

    Ja na ciebie najezdzam? ROTFL
    Ale wielu pisało ci zes idiota - nie wiem dlaczego tego nie
    przyswajasz.

    > wielu powinno bo zwyczajnie za prawdę jaka im w slipia
    > powiedziałem mnie nie lubią. Bo jeśli by ciebie poparli i wsiedli
    > mi na plecy to by świadczyło że uznali twoje rację. I wyszli by na
    > idiotów. Sądzisz że jesteś mistrzem ciętej odpowiedzi jak zmienisz
    > dwie litery w tym co tobie napisałem i tylko ty uważasz że mi
    > dołożyłes.

    Ja Zenku staram sie tylko poziomem dyskusji dostosować do ciebie.

    > To jak oszczędzasz wodę?

    Nie zrozumiałes mojej odpowiedzi której ci udzieliłem?
    Moze przeczytaj jeszcze raz?
    Nie spodobała ci sie? To juz nie moj problem.

    > Jako orędownik oszczędzania
    > chociaż dwa sposoby bys wymienił, żeby ocenić czy masz rację. Z
    > oszczędzaniem wody chciałeś się kiedyś popisac. Dowartościować się
    > chciałeś, teraz też cały czas się dowartosciowujesz powołanie nad
    > się na bliżej ci nie znane autorytety naukowe.

    Ostatnio pisałes ze dowartosciowałem sie piszac o szopie która
    wybudowałem.
    To jakas projekcja z tym dowartosciowywaniem sie?

    > Nawet nie wiesz
    > czy mówią prawde czy robią cię w chuja, bo się na tym co mówią nie
    > znasz. A tu widzicie państwo pustynię, mówią. Ale już nie mówią że
    > pod nią jest słodkiej wody do oporu. Padło że w USA marnotrawią
    > wodę na podlewanie trawników. Czy w USA zmarło ostatnio z
    > pragnienia kilka milionów ludzi a następne kilkadziesiąt milionów
    > jest zagrożonych śmiercią z braku wody i jedzenie? Jeśli nie to
    > mogą sobie lać wody na trawniki ile chcą i nic takiemu baranowi
    > jak ty do tego.

    Tak, tak, ty juz wielokrotnie udowadniałes ze wystarczy ci
    argumentowanie na poziomie ze skoro odkrecasz kran i leci woda to
    znaczy ze problem nie istnieje. Taki poziom dyskusji... cóz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle