eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-08 13:42:59
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał:

    > Znów musze powiedziec ze twoja zdanie idzie wbrew opiniom naukowców.

    A tak konkretnie którym opiniom i których naukowców?

    > No ale skoro starałes sie uproscic sprawe w ten sposób ze hodowla
    > zwierzat nie wymaga upraw bo przeciez kury jedza smieci...

    Starałem się przedstawić sprawę wraz z całą jej różnorodnością.
    W opozycji do tego, jak robią to dziennikarze czy inni internetowi
    trywializatorzy, którzy w dodatku usiłują przy tym doprawić gębę
    nauce. Naukowcy od kur zaliczają te stworzenia do "ptaków grzebiących".
    Zaiste, ptaszysko to nie wymaga, żebyśmy mu coś uprawiali. Łazi po
    gumnie, grzebie pazuram, a co wygrzebie smakowitego, to zjada.
    Jeśli kurze (niekoniecnie ślepej) trafi się ziarno, to zje. Chętniej
    jednak glizdę, robaka lub inna faunę. Nie, zdecydowanie nie jest to
    ptak wybitnie roślinożerny. Kura w klatce nie ma żadnego wyboru --
    można dać jej pszenicę, ale taniej wyjdzie mączka zrobiona z odpadów
    przemysłu przetwórstwa rybnego.

    > Ze tez nie wiedza o tym rolnicy...

    Wiedzą o tym dobrze. Radzę kiedyś porozmawiac z nimi i zapytać.

    Jarek

    --
    Lata ptaszek po ulicy,
    Szuka sobie ziarn pszenicy.