eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Subject: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <e...@g...com>
    <60e434cd$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <60e463d9$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <60e4bf5a$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <60e54e1b$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 13 Jul 2021 08:59:11 +0200

    W dniu 2021-07-07 o 13:05, Kris pisze:
    > Po co po raz kolejny z Twojej strony chamskie odzywki?

    > Skoro piszesz " po raz kolejny" to daj linki do tych poprzednich.
    > Wątki o chlebie, sznurowaniu rozdzielni, fv( dyskusja z Myjkiem), 3 tygodniowym
    rozkładaniu styropianu itp pomiń bo tam to Ty się blaznileś. Jak zresztą w większości
    dyskusji z Twoim udziałem. Nie tylko na tej grupie

    > A jak nie powiadomię to co mi grozi?0

    Dlaczego po raz kolejny jesteś chamski?
    Dlaczego po raz kolejny kłamiesz?