eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony? › Re: Nowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony?
  • Data: 2017-06-21 23:26:20
    Temat: Re: Nowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 21 czerwca 2017 23:21:00 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Nie bardzo rozumiem dlaczego liczysz wszystko dla nocnej taryfy?

    Bo ja w nocnej zużywam ok 7000-8000kWh, więc skoro wyprodukuję 4700kWh
    to *prawdopodobnie* energetyka całość odejmie od nocnej (tak im się
    będzie opłacać najbardziej i spełnią ustawowe kWh za kWh ;)

    No dobra, faktycznie trzeba odjąć jeszcze tą część prądu która zostanie
    wygenerowana w ciągu dnia w czasie trwania drogiej taryfy i którą na
    bieżąco zużyję (w godzinach 6-13 i 15-22). Ale to będą jakieś pojedyncze
    kWh - w tych godzinach działają tylko sprzęty jak lodówka, tv, komputery,
    oświetlenie. Wiele się tego nie nazbiera. Może jak ktoś ma klimatyzację
    to wtedy zaoszczędzi więcej, bo tej się akurat używa wtedy, kiedy słońce
    wali mocno :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.