eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony? › Re: Nowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony?
  • Data: 2017-06-22 00:57:32
    Temat: Re: Nowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzies wyczytalem ze elektrownia weglowa amortyzyje sie od 14 do 17 lat. Zyje potem
    taka elektrownia minimum 20 lat. Inwestycja robiona przez osobe fizyczna wedlug mnie
    powinna sie zamortyzowac do dwoch lat. W szczegolnych przypadkach 5 lat czyli tyle
    ile z us daje cos zamortyzowac. Czlowiek nie zolw i nie zyje sto lat zeby mogl czekac
    cwierc wieku az mu sie jakies panele zamortyzuja. Jesli ktos ma kase i chce uprawiac
    hobby polegajace na robieniu pradu ze Slonca to nic mi do tego.