eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony? › Re: Nowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony?
  • Data: 2017-06-22 13:15:47
    Temat: Re: Nowy licznik elektroniczny jednokierunkowy - jak zadziała przy wpuszczaniu energii z drugiej strony?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 11:52:19 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > No ale skoro zdarza mi się spore zużycie w ciągu dnia to co mam
    > nie pisać? Kilkanaście pralek dziennie wypadło mi robić parę razy
    > w życiu np :>

    No ale to są jakieś grosze w skali inwestycji :) Zmywarka mi zużywa na
    jedno mycie 1,2kWh. Pralka pewnie będzie podobnie? No to jak zdarzyło Ci
    się kilkanaście razy ją włączyć w ciągu dnia to zużyłeś powiedzmy 30kWh.
    W drogiej taryfie po 0,6 pln daje to 18 pln. Kurde to są dwa dobre piwa i
    nie ma takich rzeczy nawet co brać pod kalkulację :)

    > 10 to nie, raczej koło 8, nie można przegiąć bo to co wpuścisz w sieć
    > a nie odbierzesz to prezes energetyki chowa w kieszeń ;)

    Ja zużywam ok 10-11 tys. kWh więc instalacja 10kW by pewnie musiała być,
    żeby całość zapewnić :)

    > Od roboty to ja się opędzam, nie ma czasu na motór :/

    To bardzo źle, trzeba sobie sprawiać przyjemności bo się wypalisz zawodowo;)

    > Generalnie w tej chwili wali mnie to, co będzie to będzie, złom działa :]

    No teraz to już możesz się tylko pocieszać, że dokonałeś dobrego wyboru;)

    Dla mnie spoko bo im więcej kupionych instalacji tym cena będzie szła
    szybciej w dół :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.