  • Data: 2015-01-01 19:22:46
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 stycznia 2015 19:08:33 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Ja tam wyrocznią nie jestem ale widzę że funkcjonariusze kościoła sami go zniszczą
    a wg mnie dla ludzkości to ogólnie wyjdzie na dobre?

    Ogólnie likwidacja religii wyjdzie na dobre. Trzeba będzie na to poczekać tyle że ja
    na pewno nie dożyję. Sądzisz że 100 lat temu funkcjonariusze byli lepsi? Uważam że
    mogli być jeszcze gorsi. Kto był im w stanie wtedy podskoczyć? A 300 albo 500 lat
    temu? Likwidacja będzie związana z brakiem owieczek do strzyżenia. Proces destrukcji
    kościoła już się zaczął. W Polsce też. W jakiś statystykach przeczytałem że w tej
    chwili w Polsce jest ok 80% wierzących. Kilka lat temu było ponad 90.