  • Data: 2015-01-01 21:10:58
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:7742b9ca-36c8-4d86-b479-66f0f90c93e4@googlegrou
    ps.com...
    >Nie mówię ze jesteś głupi albo prymitywny. Tobie tak skutecznie coś
    >wdrukowano że inny być nie możesz.

    Co to znaczy wdrukować? Ja rozumiem gdybys powiedział ze zostałem wychowany
    na katolika wobec tego nim jestem niezależnie od faktów.
    Ale ja mogę z tobą racjonalnie i logicznie dyskutowac o mojej wierze, nie
    jak fanatyk - tylko jak racjonalista. Czy logike można wdrukować wbrew
    faktom? Nie sądzę....

    >Ważne żebyś swoich poglądów na siłę nie przekazywał innym, zwłaszcza
    >najbliższym.

    Wybacz ale to idiotyzm jakis. To przekazywanie nazywa sie wychowaniem ,
    ukształtowaniem o początku nowego człowieka - i mam, każdy chyba ma,
    nadzieję przekazać jak najwięcej wiedzy, która mu życiu będzie potrzebna. Co
    miałbym mu odpuścić - tylko wiarę? Kulturę? Może tożsamość płciową tez jak
    to proponują idiotgendery?

    >Za 15-20 lat nie wierzących będzie więcej niż połowa Polaków.

    Wtedy przegłosujecie zdjęcie krzyży...

    b.