  • Data: 2015-01-01 20:30:32
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:76ecb0b9-0e66-420a-8e94-9d55ea45771e@googlegrou
    ps.com...
    > Gdyby religii uczono jak młodzi ludzie mają 16-18 lat, czyli w czasie
    > kiedy posiadają podstawową wiedzę o działaniu świata to już dawno żadnej
    > religii by nie było.

    oj naiwny ty....

    >Idealnym podłożem dla religii są społeczeństwa biedne, słabo lub wcale nie
    >wykształcone.

    Chcesz powiedziec ze jestem głupi , ciemny , niewykształcoy i dlatego dałem
    sie ogłupić religijnie? :-))))
    Teorie ze tylko ciemniaki są religijne wala się w zderzeniu z
    rzeczywistością w drobny pył - np. ja jestem dobrym przykładem. Życzycie
    sobie dyskusje na jakis mądry temat np parowanie czanych dziur? :-))) Tak
    dla sprawdzenia "ciemnoty" czarne dziury byłyby w sam raz :)

    b.