  • Data: 2015-01-04 00:27:52
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 00:06:03 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    sobie żyć i malować, pracować na poczcie albo w sklepie. Umarłby ze starości. W
    ramach wolnej woli wybrał inną drogę. Wywołał krwawą wojnę w której walczył cały
    Świat. Żeby mógł pójść inną drogą ktoś musiał mu ją stworzyć, wręcz perfekcyjnie
    zaplanować. Musiał na przykład stworzyć kilka tysięcy lat wcześniej Żydów bo bez nich
    holokaust nie miałby sensu. Jeśli ktoś wierzy we wszechmocnego boga Boga to musi taki
    aspekt że wszystko co się dzieje jest zaplanowane przyjąć jako pewnik. A pseudo wolna
    wola pozwala wybrać jedną z wcześniej przez boga Boga zaplanowanych dróg.

    > Tyle, ze Zydzi juz byli.
    >
    > Pozdro.. TK

    Musieli być bo inaczej nie dało by się stworzyć kilka tysięcy lat później
    alternatywnej drogi dla Hitlera. Czy w związku z tym Hitler trafi do piekła.
    Oczywiście ze nie bo realizował jedną z dróg stworzonych przez boga Boga. Jak by bóg
    Bóg chcial żeby nie było holokaustu na Żydach to Hitler mógłby się urodzić jako
    dziewczynka. I umrzeć przy pierwszym porodzie. Ale wtedy Żydzi byli by niepotrzebni i
    nie miał by kto religii stworzyć.