  • Data: 2015-01-04 00:31:58
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-04 o 00:24, Uzytkownik pisze:

    > Problem jest w tym, że KK nie ogranicza się do narzucania swoich wymagań
    > tylko do swoich wyznawców, ale domaga się przestrzegania przez całe
    > społeczeństwo.
    > Tobie i Mańkowi to nie przeszkadza, ale przeszkadza to reszcie
    > społeczeństw tego niezwiązanego z KK, a i wielu Katolikom także.

    Ale na ziemi masz przeciez wybor. Tu stanowi prawo wiekszosc.

    > No widzisz, a ja nie mam tych problemów, które masz Ty, bo Ty jesteś
    > zniewolony doktryną KK.
    > Twierdzisz, że nikt Cię do niczego nie zmusza. Otóż nie jest to prawdą.
    > Ty wierzysz, ze to jest Twój wybór, ale jesteś w błędzie, bo sobie nie
    > zdajesz, że zostałeś "wprogramowany".
    > I tu w pełni się zgadzam się z Kogutkiem, któy pisze na temat
    > "wprogramowania".

    No ale przeciez nie musi. Skoro to robi to znaczy, ze tak chce.

    > Bo problem polega na tym, że przez setki lat w społeczeństwie wyrobiło
    > się przekonanie, że ksiądz jest półbogiem.

    E tam. Ja "swojego" krytykuje bez zmruzenia okiem.

    > Ja sobie niczego nie wymyśliłem, ani też sobie nie wyobrażam. Piszę
    > tylko o tym co widziałem.

    Mysle, ze Twoim podstawowym problemem jest Twoj dom, ktory bardziej
    ogranicza Ciebie niz innych i bez wplywu musisz akceptowac reszte
    rodziny. To sprawia, ze patrzysz wybiorczo.

    Pozdro.. TK