  • Data: 2015-01-04 01:02:45
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 00:55:08 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > ROTFL. Takiej odpowiedzi się spodziewałem. Obrazuje ona idealnie
    > podejście katolików do przykazań - wszystko można co nie można, byle z
    > wolna i ostrożna :-D
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    Dialog z jednego austriackiego filmu. Żona nawiedzona nazistka. Mąż luzak. Rozmowa po
    mszy za cośtam ich syna który zginął pod Stalingradem
    Ż. Ksiądz pięknie mówił.
    M. Zapłaciliśmy mu za to.
    Ż. Nasz syn zginął za furera.
    M. Zginął przez furera.
    Ż. Oni tam się bronili.
    M. Tam się bronili Rosjanie, możesz wskazać coś niemieckiego pod Stalingradem.