  • Data: 2015-01-04 11:53:23
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-03 o 11:56, Budyń pisze:
    > absurdem z twojego punktu widzenia jest w ogóle istnienie Boga - wiec te dalsze
    pytania sa bez sensu. Mozna o tym mówic tyle ze szkoda pradu.

    > b.

    Chwila, chwila. Nigdy nie stwierdziłem, że Boga nie ma i tak w sercu
    wolałbym, żeby był. Brakuje mi tylko dowodów na jego istnienie tak samo
    jak i dowodów na jego nieistnienie.
    Poza tym myślę, że jeżeli Bóg istnieje to w innej formie niż wyobrażają
    go sobie Katolicy czy też wyznawcy innych religii.
    Dlatego proszę Cię nie stawiaj mi fałszywych świadectw.