  • Data: 2015-01-05 19:08:41
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-05 o 18:07, Uzytkownik pisze:
    > Dzięki i nawzajem, amen :)
    > Tak na marginesie: jeden ze znajomych księży profesorów twierdził, że
    > życzenia zdrowia przez Katolika to obłuda.
    > Szczerze mówiąc nie bardzo wiem co miał na myśli, bo mnie wk.....ł i po
    > prostu go najzwyczajniej nie lubiłem.
    To proste jest. Życząc katolikowi zdrowia odsuwasz go od największego
    szczęścia jakim jest obcowanie ze stwórcą. Skoro jest chory, to zgodnie
    z boskim planem tak ma być, bo być może stwórca właśnie sprawdza siłę
    jego wiary, albo po prostu wzywa do siebie. Nie ma co zakłócać boskich
    planów życzeniami, czy nie daj boże leczeniem :->

    Maciek