  • Data: 2015-01-13 13:24:18
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 stycznia 2015 13:04:25 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > nie mieli nie będą potępieni.
    >
    > To było jedno z moich pierwszych "złośliwych" pytań do księży :-) I o dziwo
    > tu tez odpowiedź jest spójna i logiczna jeśli weźmie się pod uwagę że
    > zgodnie z nauczaniem KK Chrystus umarł na krzyżu za grzechy wszystkich i
    > odkupił wszystkich zarówno wierzących jak i niewierzących.
    >
    > Nie wiem, czy wszyscy ale na pewno niektóre odłamy protestantów maja w tej
    > materii identyczne zdanie. Natomiast Żydzi, Muzułmanie i większość sekt mają
    > odmienne zdanie: niewierzący niezależnie od tego czy miał szansę poznać boga

    Tylko że ta doktryna nie tylko KK kłuci się z tym że bogowie są istotami które w
    najdrobniejszych szczegółach zaplanowały życie każdego stworzenia. Na dodatek
    zaplanowały to wielowątkowo. Poznanie i odrzucenie ewangelii też zostało zaplanowane.
    W związku z tym ci co ją odrzucili nie mają problemu bo realizują dzieło swojego
    boga. W KK jakiś czas działała wolna wola. Ale w świecie zaprogramowanym nie jest
    ona w stanie się obronić bo alternatywne drogi też muszą być zaplanowane.