  • Data: 2009-06-28 20:17:17
    Temat: Re: OPIERZENIE - mam problem proszę o poradę
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h27rin$pgk$1@opal.futuro.pl...
    > Jest sobie taki bok lukarny czy "jaskółki" zwał jak zwał.
    > Jest on przykryty małym daszkiem, z boku ocieplpny i jest takie
    > opierzenie, które jest jakby niedokończone przez dekarzy.
    >
    > Co z tym zrobić? Właściwie jak sie tego pozbyć żeby ładniej wyglądało?

    Nie bede otwieral wszystkich zdjec, bo z ta rozdzielczoscia to troche
    przesadziles i odniose sie do dwu pierwszych, na wiecej nie starczy mi
    cierpliwosci.:-)
    Wiec moim oczywiscie zdaniem to robota zaczeta jest od d.. strony. Najpierw
    robi sie styropiany i kleje w takich miejscach a dopiero pozniej obrabia sie
    dach. Mozna tez zrobic najpierw dach przewidujac warstwe ocieplenia i na
    taka odleglosc odsunac obrobke z plaskiej blachy i pozniej to ladnie
    obrobic. U ciebie jak sadze chodzi o slynny juz szczyt, ale najpierw
    powinienes zdjac ze dwie warstwy dachowki, zrobic sciane i poprosic dekarzy
    aby to ladnie wynkonczyli. Teraz jestes w tzw. d...pie.
    Na moj gust zdjac dachowke i niech dekarze zrobia wcieta obrobke z blachy i
    dopasuja dachowke. Calej dachowki nie zdejmiesz i trzeba bedzie kombinowac.

    Pozdro.. TK