  • Data: 2015-12-05 13:38:55
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-04 o 16:28, Budyń pisze:

    > To chciałem usłyszeć. Zatem obiektywnie musisz przyznac ze z różnych ideologii to
    nie religie są te najgorsze. Stac cie na to? :)

    Każda ideologia jest zła, która zniewala ludzi i zwraca jednych
    przeciwko drugim. Niewątpliwie takimi ideologiami są wszelkie wyznania.
    Choć trzeba przyznać, że KK obecnie najbardziej idzie w dobrą stronę
    liberalizmu.

    > czarne karty kk jak sie dobrze przyjrzec , osadzic w realiach im wspólczenych i
    porównac z innymi formacjami wcale nie sa takie czarne (nie twierdze ze nic złego sie
    nie dzialo). Ale to wymaga pewnej obiektywnosci - trudno sie jednak tego spodziewac,
    gdy ktos chce przywalic we wspolczesny kk wyciaga inkwizycje itp.

    Ja nikogo nie osądzam i nie porównuję. Twierdzę tylko, że każda z
    dotychczasowych ideologii czy wyznań, kierowały się własnym interesem ze
    szkodą dla innych i przez to same w sobie były i są złe.

    > czasem to mi cycki opadają gdy strzelasz argumentem jakby wprost wzietego z jakiego
    antykatolickiego brukowca

    Tup, tup, tup.... Będziesz tupał nóżkami, bo ktoś wytyka błędy Twojej
    ideologii?
    Czy poza porównywaniem do antykatolickich brukowców, potrafisz napisać
    coś bardziej merytorycznego?
    Koledzy moi też mnie wyzywają od komuchów tylko dlatego, że się nie
    zgadzam z ich poglądami, a ich argumentacja się wyczerpała. Jak widać
    jest to jakaś prawidłowość wśród Katolików, że kiedy kończą się im
    argumenty i wytyka błędy w ich ideologii to zamiast argumentów, starają
    się ubliżyć wyzywając od komuchów, antykatolików, bezbożników czy
    idiotów. Wielokrotnie się spotykałem z takimi zachowaniami.