  • Data: 2015-12-05 15:42:36
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 15:24:20 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    na jakim sie znajdujemy doleciec albo dostac sie jakas inna metoda w miare rozsadnym
    czasie.

    > Myślę, że jest to bardzo błędne twierdzenie,

    i tu sie zgadzam. To ze nie znamy sposobu to nie znaczy ze nie istnieje. To
    przypomina mi sytuacje gdy przesyłano pierwsze sygnały radiowe za pomocą fal
    wywołanych przez wyładowanie iskrowe. Łatwo by było w tamtym czasie powiedzec ze
    komunikacje da sie zrobic ale telewizja jest niewykonalna.

    >gdyż obecna nauka
    > udowadnia, że istnieją pewne siły, które nie potrzebują czasu, aby
    > wykonać reakcję na dowolnie dużej odległości. Takim siłami są np. siły
    > splątania kwantowego.

    one nie przenoszą ani materii, ani energii, ani informacji, tego sie raczej nie użyje
    :)

    b.