  • Data: 2015-12-05 15:34:10
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 15:06:04 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    próbuje przylepić - to to jest atak...

    > Z atakami to ja się ciągle spotykam ze strony "pokojowo nastawionych
    > Katolików".

    ale jak wygląda taki atak? Samochód ci rysują? Przychodzą i grożą? Albo chociaz jak
    jehowi usiłuja na tematy religijne gadac?

    > Czymś złym jest z mojej strony, że się bronię i nie pozwalam sobą
    > manipulować, ani nie pozwalam zmuszać do zachowań narzucanych przez KK?

    zdaje sie ze kk ma dosc znikomy wpływ na nie-wiernych, jakiez to zachowania narzuca
    ci kosciół? Przykład daj jakis, moze dwa.

    > Nie uważasz, że jeżeli księga rodzaju nie może być czytana dosłownie to
    > nie może być żadnym wiarygodnym przekazem?

    no bo ona nie jest wiarygodnym w sensie historycznym przekazem. Nie to, ze łże i
    zmyśla fakty, tylko sie na nich nie skupia. Biblia jest poematem o miłości Boga.

    > Jak więc widać cała Biblia jest więc tylko beletrystyką, która zawiera
    > także i dobre karty moralizujące.

    z punktu widzenia ateisty -zgoda. Z punktu widzenia czlowieka wierzącego ta
    "beletrystyka" jest słowem Bożym z bardzo szerokimi dla wiernych konsekwencjami.

    > O ile tylko będzie traktowana w taki sposób to OK, ale jeżeli ktoś
    > zaczyna mi mówić o jedynie słusznej prawdzie objawionej to mnie ogarnia
    > śmiech.

    a znasz inną prawde objawioną?

    b.