  • Data: 2015-12-05 15:24:25
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uwazazasz ze jakas obca zaawansowana technologicznie cywilizacja pierdolila by sie
    z budowaniem czegos z kamorow metr na metr na metr zamiast to wydrukowac z betonu?

    Ja niczego nie twierdzę, ja tylko zadaję pytania, bo nie znam odpowiedzi.

    > Pomijam drobny szczegol ze zadna cywilizacja nie ma tyle energii zeby na zadupie na
    jakim sie znajdujemy doleciec albo dostac sie jakas inna metoda w miare rozsadnym
    czasie.

    Myślę, że jest to bardzo błędne twierdzenie, gdyż obecna nauka
    udowadnia, że istnieją pewne siły, które nie potrzebują czasu, aby
    wykonać reakcję na dowolnie dużej odległości. Takim siłami są np. siły
    splątania kwantowego.