    Subject: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <9...@g...com>
    <566191b8$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5662dad8$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5662ef4a$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <56632a89$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <566343c1$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 5 Dec 2015 22:18:30 +0100

    W dniu 2015-12-05 o 21:25, Budyń pisze:

    > Czytam :) Oszustwem i atakiem na cały kosciół jest próba sprawienia wrażenie ze
    przestępstwa pewnego typu wiążą sie prawie wyłącznie z kosciołem, gdy prawda jest
    zupełnie inna.

    Widzisz i to jest problem Katolików, ze jeżeli cokolwiek jest
    krytykowane to podnosi się wrzask, że jest to atak na cały kościół.
    Pamiętasz aferę z dyrygentem chóru, który został skazany na 8 lat
    więzienia za pedofilię?
    Zgodnie z Twoim tokiem rozumowania uważasz, że , wszyscy, polscy
    dyrygenci powinni się zbuntować, no bo przecież był to atak na całą
    polską dyrygenturę, a może nawet i na wszystkie filharmonie i
    szkolnictwo muzyczne?
    Teraz znów jest afera związana z jakimś pilotem wojskowym, który chciał
    się spotkać z małoletnią Olą.
    Uważasz, że całe wojsko to są pedofile?
    Zluzuj majty i daj sobie więcej dystansu. Pismaki mają to do siebie, że
    starają się każdą sprawę rozdmuchać, bo z tego żyją i nieważne dla nich
    jest, czy to jest dyrygent, ksiądz czy też wojskowy.
    Problem Katolików polega na tym, że od dawien dawna byli nastawieni
    wrogo do każdego, kto nie był Katolikiem.

    > I nie twierdze zeby nie pietnowac, ale jak zwykle chciałbym słyszec prawde a nie
    propagande.

    I słyszysz prawdę, tylko, że Ty to odbierasz jako propaganda i
    bezpośredni atak na KK, bo jesteś przewrażliwiony na tym punkcie.

    postawic, a w stanach wystawic jasełek. Bo obraża :)
    > zakaz jaselek
    > http://tv.se.pl/wiadomosci/sad-zakazal-wystawiania-j
    aselek-faworyzuja-konkret,12176/
    > http://polscott24.com/w-birmingham-nie-bedzie-jasele
    k-w-szkolach-to-obraza-muslimow/

    > protesty przeciw zakusom
    > http://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-k
    osciola/art,3976,zakaz-koled-i-jaselek-w-szkolach-w-
    anglii.html

    > pomnik
    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/sad-w-francuskim-ploer
    mel-kaze-rozebrac-pomnik-jana-pawla-ii,artykuly,5426
    56.html

    A czy ktoś zapytał społeczeństwo czy chce tego pomnika?
    Dlaczego garstka fanatyków ma narzucać większości laickiej swoje widzimisię?
    Demokracja nie polega na tym, że KK robi co chce.
    Poza tym jeżeli państwo pozwoli Katolikom postawić pomnik JPII to
    dlaczego ma nie pozwolić postawienia pomnika obok innym wyznaniom czy
    też zamontowanie tęczy?
    Dlatego lepszym rozwiązaniem jest nie pozwalać nikomu stawiać pomników
    religijnych czy też innych znaków ideologicznych.
    Świeckość to nie jest atakowanie kościoła katolickiego (jak to twierdzą
    Katolicy), lecz równanie praw wszystkich.
    Dlatego też jestem za tym, żeby nie było żadnej religii w szkołach, a
    sama szkoła ma być apolityczna i areligijna.
    W przeciwnym wypadku za chwilę zaczną się Muslimy domagać lekcji Koranu,
    a po nich odezwą się Hinduiści, Buddyści, Judaiści i wiele różnych odłamów.

    > zakaz choinki
    > http://www.pardon.pl/artykul/10355/holandia_choinka_
    tez_obraza_muzulmanow

    > http://www.polskatimes.pl/artykul/1073084,nie-zycz-w
    esolych-swiat-by-kogos-nie-obrazic-poprawni-politycz
    nie-amerykanie-niszcza-magie-swiat,id,t.html

    > http://ndie.pl/zakaz-swiatecznych-symboli-berlinie-z
    eby-nie-ranic-uczuc-religijnych/

    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/w-dunskim
    -miescie-zniesli-boze-narodzenie,288644.html

    Tragedia. Skoro Muzułmanie stanowią tam większość w radzie to chyba
    normalne jest, że w demokratycznym mieście, demokratycznego państwa
    można w demokratyczny sposób znieść święta, tak samo jak w tym samym
    demokratycznym państwie można zakazać Muzułmanom noszenia burek, nikabów
    czy hidżabów.