  • Data: 2015-12-06 21:28:31
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 20:16:13 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > u Katolików, że wszyscy ci, którzy nie są za kościołem uważają, że
    > wszyscy księża do pedofile.

    nie uwazamy tak. Natomiast uwazamy ze media próbuja własnie taki obraz ludziom wbic
    do glowy.

    polsce instytuja charytatywną jest koscielny caritas.

    > Wzruszające. Nie bardzo rozumiem czego oczekujesz?

    prawdy, nigdy niczego innego :) Czyli w tym przypadku aby media nie robily z kosciola
    jakiejs sekty sukienkowych pedofilow, bo te sukienkow to sie zajmuja czym innym -
    m.in. dzialalnoscią charytatywną.

    chrzescijan - pytał i kulka. Bo tragedie chrzescijan to sie przemilcza, zeby nie
    budzic wspolczucia - ot lokalne obiektywne media.

    > Widzisz i tu znów zostaje sfałszowana prawda. Nie Chrześcijan tylko
    > niewiernych i innowierców, których islamiści traktują tak samo jak
    > niewiernych.
    > Zabijali tych, którzy nie byli Muzułmanami.
    > Tylko jak zwykle KK przeinacza prawdę twierdząc, że strzelano tylko i
    > wyłącznie do Chrześcijan.

    Taaaak, kosciół łże jak zwykle :) O tym mówie
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/strzelani
    na-w-oregonie-w-usa-swiadkowie-morderca-zabijal-chrz
    escijan,582220.html

    gdy równolegle takich studentów sie gloryfikuje.

    > Nie porównuj tych dwóch spraw, bo w przypadku Kamińskiego sąd uznał, iż
    > Kamiński przekroczył kompetencje, a w drugim przypadku mieliśmy przykład
    > obywatelskiego zatrzymania pedofila, który zainicjował spotkanie z
    > dzieckiem, aby je wykorzystać seksualnie.

    obywatelsko to mozna zatrzymac -natomiast kompetencje do namawiania na spotkanie to
    mieli zerowe.

    > 2007 r. Komisja kardynałów i biskupówKongregacji Spraw Kanonizacyjnych
    > <https://pl.wikipedia.org/wiki/Kongregacja_Spraw_Kan
    onizacyjnych>w
    > liczbie 13 członków jednomyślnie opowiedziała się za beatyfikacją Piusa XII
    > Na szczęście w tym samym roku Benedykt XVI wstrzymał proces
    > beatyfikacyjny Piusa XII

    sprawy nie znam ale tak na szybko https://pl.wikipedia.org/wiki/Pius_XII_a_Holokaust
    to tu przedstawiaja to inaczej
    "ambasador Izraela przy Stolicy Apostolskiej, Mordechaj Lewy przyznał, że oskarżanie
    Piusa XII o antysemityzm jest błędem:
    Mówienie, że Kościół katolicki, Watykan czy papież sprzeciwiali się ratowaniu Żydów,
    to błąd. Było dokładnie odwrotnie. Zawsze okazywali tyle pomocy, ile byli w stanie"

    > Mówi Ci coś Srebrenica 12-16 lipca 1995r? Tam Chrześcijanie zamordowali
    > ponad 8 tys. Muzułmanów.

    to byłby jakis przykład (jesli to prawda bo czytałem łysiaka który to z jakis powodów
    kwestionował, trzeba zródeł poszukac). No to mamy 8tys kontra jakies miliony.
    http://info.wiara.pl/doc/361808.Chrzescijanie-przesl
    adowani-w-75-krajach

    b.