  • Data: 2015-12-06 23:27:52
    Temat: Re: OT Ciekawosta Islamska
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-06 o 10:55, Uzytkownik pisze:

    > P.S.
    > Jestem delikatnie mówiąc rozczarowany Twoim zachowaniem, bo uważam Cię
    > za osobę o wysokiej kulturze osobistej i pomimo naszych różnic
    > poglądowych darzę dużą sympatią.
    > Dziwi mnie też, że traktujesz mnie jak wywrotowca czyhającego na Twoje
    > życie z maczetą w ręku pomimo, iż wielokrotnie okazywałem swoją
    > liberalność poglądów i wielokrotnie stawałem także w obronie Katolików.

    Na tym polega roznica miedzy nami, ze nie potrafisz zlapac dystansu do
    dyskusji, czego dobitnym przykladem jest to co piszesz wyzej. Twoj
    konsekwentny stosunek sprawil, ze pozwolilem sobie wczesniej na lekka
    analize Twojej postawy i nie jestem zdziwiony, ze traktujesz to jak
    atak. Jakby to ujac - pasujesz do schematu. No ale nie o tym...
    W zadnym zdaniu nie probowalem Ci dowalic jak piszesz, tylko luzno
    dyskutuje. Twoje podejscie ocenilem bez owijania w bawelne. Uwazam, ze z
    takich postaw rodzi sie nienawisc, czego skutkiem jest noz gdybysmy
    przeniesli sie do czasow, kiedy owo narzedzie bylo powszechnym
    zalatwieniem sprawy. Zeby nie bylo, ze wzielo sie z nikad, to o czasach
    staryzytnych i chorej ideologii sam wspominales, wiec tak to sobie
    wyobrazam. Stales sie zakladnikiem ideologii gloryfikacji faktow bez
    znaczenia a prawde mowiac watpliwych co do wystepowania w
    rzeczywistosci. No chyba, ze zyjesz w jakiejs egzotycznej enklawie
    zwyklych debili a nie przedstawicieli kosciola.
    Ja jestem wierzacy i mi nie przeszkadzasz, a Ty deklarowany liberal
    moralny, przyklejasz latki katolikom, ze niby akurat ten fakt na cos
    wskazuje, innymi slowy ciagnie hipokryzja. Ja u Ciebie nie widze
    wierzacego inaczej za to Ty nam wkladasz. Chcesz przykladow? A prosz
    bardzo. Dyskusja dopiero co zakonczona o narzucaniu PZP. Pozwol, ze Cie
    zacytuje bez zlosliwosci Twoja wypowiedz do Budynia. Dla scislosci o
    jakiejkolwiek wierze wczesniej nie bylo mowy:

    "Tylko dlaczego to "niedyskutowanie o gustach" ma iść w jedną stronę?
    Tzn. jak komuś coś się podoba, a Tobie nie to uważasz to za złe i
    chciałbyś siłą narzucić mu swój gust.
    Zauważyłem ciekawą zależność, że zazwyczaj ludzie mocno związani z
    kościołem mają tendencję do narzucania innym swoich upodobań i swoich
    przekonań, nie licząc się w ogóle ze zdaniem innych."

    Przypominam, ze paradoksalnie wyrazalem zblizony z Twoim poglad, co
    dowodzi, ze powyzsze twierdzenie nie jest prawda. Tylko glupio wyszlo,
    bo jak to przeczytalem to tylko pozostalo yyyyyyyy???
    Nie wiele Cie to obchodzi, ale uwazam, ze niepotrzebnie tracisz energie
    na udowadnianie sobie przejaskrawionych problemow. Jak szukasz wroga na
    sile to go znajdziesz wszedzie, nawet na tej grupie. Do schematu
    najlepiej pasuje kazdy katolik. Tylko chyba szkoda zycia zeby bylo warto.
    Koncze dyskusje, bo widze, ze wywoluje zle emocje. Mysle, ze takich nie
    potrzeba akurat przy tym temacie. Wiec dla mnie EOT. Nic tu madrego nie
    wniesie kolejne obrzucanie sie.

    Pozdro.. TK