    Subject: Re: OT Kogutek miód na Moje oczy, kamienice się walą
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 11 Apr 2017 20:27:08 +0200

    W dniu 2017-04-11 o 20:06, Budyń pisze:

    > idiotyczne - kogut widząc niebezpiecznego sąsiada weźmie sie przeprowdzi do innego
    budynku, on tylko wynajmuje. Zawali sie? Nie jego sprawa, co najwyzej meble straci. W
    stosunku do utraty domu -pikuś...

    Ale w swoim to sam dbasz o swoje, a w kogutkowym to każdy ma w dupie, bo
    to nie jest jego. Poza tym w swoim nie masz sąsiada kretyna, który nie
    płacił za gaz i mu odłączyli, a teraz kradnie wpinając zamiast
    gazomierza kawałek węża gumowego.

    Poza tym większość kamieniczników to tylko wyzyskiwacze, którzy jak
    najmniejszym nakładem finansowym chcą robić dużą kasę. Na razie ma
    szczęście, że ma takiego kamienicznika jakiego ma, ale kamienicznik w
    każdej chwili może się zmienić, a wraz z nim warunki finansowe. Znam
    takie przypadki.

    Poza tym przeprowadzenie się do innego budynku to nie lata wyzwanie, bo
    trudno jest znaleźć mieszkania z tak małym czynszem. Kogutek po prostu
    miał wyjątkowego farta, a le szczęście w każdej chwili może się od niego
    odwrócić.