    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Date: Thu, 08 May 2014 22:27:45 +0200

    W dniu 08.05.2014 o 20:57 Grzegorz <n...@g...pl> pisze:

    > Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w
    > wiadomości news:lkdsm7$lqf$1@speranza.aioe.org...

    > ruskiego,
    > gaz z
    > Niemcami.

    > sie z
    > jest
    > dostawców

    > na
    > swoje
    > nie on.
    >

    > Rurociąg norweski znacząco podniósłby cenę gazu w Polsce.
    Wiem o tym i nie o tym pisałem, można było z ruskimi dobrze żyć i mieć tani
    gaz z jamala.

    > Największymi odbiorcami gazu w Polsce są zakłady przemysłowe:
    > huty, energetyka, p. chemiczny.
    I to się nie zmieni, o ile dla nas odbiorców domowych nawet by naszego
    gazu wystarczyło, to przemysł stanie jak gazu z zagranicy braknie.

    > Jak i z tego wątku wynika nie jesteśmy społeczeństwem tak
    > spójnym by zgodnie i razem podjąć wysiłek który w przyszłości
    > pozwoli nam zbudować jako taki ład energetyczny.
    Ład by na zapewnił nabbuco ale nie wiadomo czemu pomysł padł, tzn wiadomo,
    ruski nacisneły kazachstan.

    --

    Pozdr
    Janusz