  • Data: 2014-05-10 15:26:42
    Temat: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2014 o 11:24 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > Ja sie odnosze tylko i wylacznie do tego co pisal Janusz, ze Kaczynski
    > na poczatku kryzysu proponowal zwiekszyc zadluzenie panstwa. Mozna to
    > robic by stymulowac gospodarke, czego przykladem jest wlasnie mnoznik
    > ekonomiczny.
    Tylko że w naszej sytuacji dalsze zadłużanie, powoduje tylko większą
    zapaść kraju gdyż te pieniądze zamiast inwestować byśmy przejedli, zresztą
    jakaś tam pomoc chyba była, pieniądze wsiąkły w banki i tylko długi nam
    zostały. A obsługa całego naszego długu to już prawie 30mld rocznie.

    --

    Pozdr
    Janusz