  • Data: 2014-05-13 16:10:12
    Temat: Re: (OT) Polska w UE takie moje spostrzeżenia
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:405630d7-790f-4518-ad02-931059daf4c2@googlegrou
    ps.com...
    >Z Toba tez sie zgadzam. Tylko do tego wszystkiego nie trzeba olimpiady i
    >wydawanych na nie milionow :)

    olimpiada jest formą wsparcia. Jasne ze to niekoniecznie musi być olimpiada.
    No ale jest, niepełnosprawni chca tam być - zatem odmawianie im tego jest
    niezbyt poważne, takie tak zwykłe jego tokowanie.
    Rozumiem argument finansowy - ale JKM nie wykazał ze społeczenstwa nie stac
    na olimpiade dla niepełnosprawnych, albo zaproponował inne, być moze lepsze,
    sposoby wykorzystania tej kasy.

    b.