    Date: Sun, 30 Mar 2014 21:49:43 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    <o...@l...harvard.local> <lgra8b$9np$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgsa95$ik$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgspls$9ag$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lgul8k$hpr$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lh0kdo$hj$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lh1i6d$ruu$1@speranza.aioe.org>
    <53349854$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh31ps$8ic$1@news.task.gda.pl>
    <53356521$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh3rts$ek1$8@news.task.gda.pl> <o...@l...harvard.local>
    <lh449a$tsr$1@speranza.aioe.org>
    <5335e174$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh4qh8$r4q$1@speranza.aioe.org>
    <53366992$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh8l3v$uom$1@news.task.gda.pl>

    W dniu 2014-03-30 10:37, Marek Dyjor pisze:

    > No i były takie super rozwinięte i zajmowały sie budową kretyńskich
    > budowli z wielkich głazów które to budowle niczemu nie służą.

    Za 500 czy 1000 lat Pałac Kultury w Warszawie lub raczej jego ruiny
    także może niczemu nie służyć.
    Podobnie znaleziony za kilka tysięcy lat "ajfon" może być bardzo
    zagadkowym znaleziskiem.
    Nasz kultura nie wie dlaczego wznoszono kiedyś te budowle i nie
    dostrzega potrzeby ich wznoszenia, co jednak nie zmienia faktu, że wtedy
    ktoś je budował, bo miał taką potrzebę.
    Jakie to były potrzeby to tylko nasza cywilizacja się domyśla i
    spekuluje. To, że znajdowano w piramidach faraonów nie oznacza, że
    budowniczy piramid budowali je właśnie z myślą takiego przeznaczenia.

    > Nie można też zaprzeczyć że kiedyś dawno temy istniały krasnoludki czy
    > elfy...
    >
    > ale to nie jest naukowe wnioskowanie tylko wnioskowanie religijne.
    >
    > Skoro twierdzisz że nie ma krasnoludków to udowodnij ze ich nie ma, a
    > jak nie potrafisz to znaczy ze istnieją.
    >
    > Aby wysunąć hipotezę trzeba mieć jakieś podstawy, hipotezy nei można
    > wysunąć a bo mi sie tak wymyśliło albo bo mocno w to wierzę.

    Pierdolisz od rzeczy i wyciągasz z dupy wzięte przykłady i porównania.
    (chciałeś bez owijania ...)
    Krasnoludki i elfy to tylko mity i baśnie. Zaś po zaginionych i
    wymarłych cywilizacjach pozostały dowody ich istnienia w postaci
    dziwnych dla nas budowli i konstrukcji.