eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Fri, 29 Jan 2016 20:47:12 +0100

    Dnia Fri, 22 Jan 2016 00:27:10 -0800 (PST), Budyń napisał(a):

    > Biedni ci z kodu -ja uwazam tych szaraków za uczciwych patriotów - tyle ze wiedze
    historyczną mają zerową, sa zmanipulowami mediami i oni rzeczywiscie wierza ze walcza
    o polske a nie o koryto układu.

    Alez PIS wykonuje pewne ruchy zagrazajace demokracji, tylko czy to zle?
    Wg mnie zachodnia demokracja tu nie bedzie dzialac, tu jest potrzebne
    wycofane panstwo, silny system prezydencki, duza autonomia wojewodztw i jak
    najwiecej demokracji bezposredniej.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl