eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
  • Data: 2016-02-07 20:14:00
    Temat: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 lutego 2016 16:13:46 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > Ale sa tam takie kwiatki:
    > 8.1.2. Obowiązek edukacji należy znieść. W praktyce obowiązek ten skutkuje
    promowaniem do kolejnych klas nawet najgorszych uczniów, co przekłada się na
    systematyczny spadek poziomu nauczania.

    > To sie nazywa wylac dziecko z kapielą. Zamiast umozliwic wyrzucenia ze szkoly
    pojedynczego ucznia on proponuje rozwalic caly system, któy w koncu w prosty sposób
    mozna uzdrowic.

    Ale gdzie go wyrzucisz, jak jest obowiazek nauki? Do innej szkoly? :-)
    Moja zona pracowala w kilku szkolach przez pare lat - miala OBOWIAZEK
    przepuszczania wszystkich uczniow do nastepnej klasy zeby nie psuc statystyk
    szkole, bo m.in. od tego zalezaly finanse. I chcac nie chcac musiala baranow
    przepuszczac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.