eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji? › Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: OT dawno nie dyskutowane -jak grupie podoba sie rola obecnej opozycji?
    Date: Thu, 10 Mar 2016 14:21:38 +0100
    <nb6m3l$2tf$2@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <nb7o6k$78m$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <nbjuaf$uor$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <nbm6ur$nna$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <nbrhem$892$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>

    W dniu 2016-03-10 o 12:20, Budyń pisze:
> [...]
    e-kosztuje-wychowanie-dziecka-w-Polsce-Pierwszego-20
    0-tys-zl-nastepnego-jest-tansze

    > maniek, kiepsko sie kłócić z cyferkami. Jesli ktos to policzył to trzeba sie
    zgodzic. Wyobrażam sobie ze to działa mniej wiecej tak - musze kupic następny auto w
    domu by dzieciaka wozic na dodatkowe zajecia. Przy nastepnym dziecku juz nie -bo mam

    Nie chodzi o klotnie z cyferkami, tylko o interpretacje. Jesli
    statystycznie rodzin wielodzietnych biednych bedzie wiecej to wyniki
    beda inne jak dla rodzin lepiej sytuowanych. Innymi slowy statystyka
    nigdy nie dotyczy wszystkich jednakowo. Nie dam sobie wcisnac kitu, ze
    drugie i kolejne dziecko mnie kosztuje jakos zauwazalnie mniej na
    etapie, jakim jest moja rodzina. Mniej wiecej dzis kazde kosztuje
    oddzielnie i nie widze mozliwosci radykalnej zmiany w miare uplywu
    czasu. Chyba, ze wierzysz w to, ze dzieci mozna wozic razem na dodatkowe
    zajecia, jakby mialo to byc priorytetem.

    Pozdro.. TK