  • Data: 2014-07-25 12:32:57
    Temat: Re: OT. i co k.. takim zrobić?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 lipca 2014 11:41:40 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 25 Jul 2014 01:35:57 -0700 (PDT), WS
    > Mnie się właśnie ten element podoba. Głównie dlatego, że chcę mieć CO
    > wspomagane nadmuchem -- poza ciepłą podłogą naturalnie -- i mógłbym ten
    > element wykorzystać dużo lepiej dla swoich potrzeb. Faktycznie boję się
    > tylko tej wilgotności. Z drugiej strony w zimie i tak jest sucho, więc tak
    > czy siak nawilżanie rozważam.

    U mnie bezwladnosc ogrzewania jest taka, ze w ciagu obnizenia nocnego (1-2 stopnie)
    ogrzewanie wlacza sie dopiero jak jest z 15 mrozu na zewnatrz...
    Standardowo przez noc nie grzeje i temp. jest praktycznie stala...

    Z tym wychladzaniem przez sciany o ktorym kilka razy napisales to przesadziles...
    taki efekt obserwowale, gdy na wies jezdzilem na weekendy, a na reszte tygodnia
    ustawialem 10stopni... i tak do tych 10 raczej nie spadalo...

    > Nie popadajmy w paranoję, na strop też trzeba mieszać samemu dla pewności?

    zle zrozumiales ;) - thermo zakladam, ze trzeba z betoniarki na budowie, bo gruszka i
    pompa to droooogo wyjdzie - pompa na kilka dni + dowozic po pol beczki?

    Wiercilem troche dziur w betonie z betoniarni B15 (B20?) i tym, co mi zalali murarze
    - w tym fabrycznym wiercilo sie kilka razy dluzej... robiony na budowie prawie sam
    pekal ;)

    WS