  • Data: 2016-02-18 08:34:23
    Temat: Re: Obecne trendy instalacji elektrycznej w chałupach
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 lutego 2016 12:02:11 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Osobiście nawet jak robię automatykę w oparciu o PLC to układam
    > normalne, kilkużyłowe przewody 1 lub 1,5mm2 Tyle, że prowadzę je
    > wszystkie do skrzynki sterowania.

    No i świetnie, jak nie wyrzekasz na ignorantów, to kupę wiedzy potrafisz
    sprzedać, dzięki :]

    > Poza tym piszesz, że szkoda czasu na alarm. Ale na przekaźniki
    > bistabilne czy PLC już nie?

    Nie do końca to miałem na myśli, szło mi o to że szkoda czasu na
    dyskusję o alarmie bo go raczej nie będę miał, choć po tym co napisałeś
    zaczynam się zastanawiać. Ale generalnie jak mam w planach ciepłą
    pompę, dłubanie w ziemi i rekuperator, to ze względu na koszty
    początkowe muszę ograniczyć budżet na pozostałe zabawki, w tym
    sterowniki, ekraniki, alarmy, samoczynne rolety i takie tam.

    L.