  • Data: 2016-02-19 18:32:41
    Temat: Re: Obecne trendy instalacji elektrycznej w chałupach
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-19 o 15:52, Adam Sz. pisze:

    > No i blad ;) Oswietlenie dekoracyjne nadaje charakter wnetrzu i
    > powoduje, ze oczy sie tak nie mecza przy ciaglej zmianie ciemno/jasno,
    > ja w wiekszosci przypadkow w ogole nie musze odpalac oswietlenia
    > glownego.

    Po kilku latach takiego oświetlenia będziesz zmieniał szkła w okularach
    na coraz grubsze, przypominające denka szampana, a w dzień będziesz
    wyglądał jak były generał J., bo bez ciemnych okularów nie wyjdziesz na
    zewnątrz. Takie oświetlenie okropnie rozleniwia oczy i powoduje, że oczy
    przestają akomodować.