  • Data: 2011-09-20 15:17:41
    Temat: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Wrz, 15:27, nadir <n...@h...org> wrote:

    > Chodzi o ten podest?

    Tak, dokladnie :-)

    To jest jak zwykly balkon wysuniety z wienca. Ratuje mnie jedynie to
    ze z jednej strony wchodzi w garaz, a z drugiej w wiatrolap (ktorego
    tylko lekko dogrzewam). Z trzeciej niestety w kuchnie! Cieplo musi
    spierniczac tedy jak oszalale ;) Niestety za pozno sie kaplem - nawet
    dolu nie ocieplilem (no jest troche oklejone po obwodzie - 15cm - tyle
    co jest styropianu na scianach). Na gore od bidy moglbym przykleic
    ~5cm XPS, na to 3-4cm piasku z cementem i ulozyc na tym koske
    (granitowa) ale bez oklejonego dolu to i tak troche bezsensu. No chyba
    ze wezme dlugi wezyk i ten dol teraz uzupelnie pianka - tego sie nie
    dalo idealnie zasypac, cos potem jeszcze siadlo i jest tam szpara ~5cm
    - w sumie idealnie na pianke :)

    Jak widac nawet maniakowi ocieplenia moze sie zdarzyc w swoim domu
    taaaaaaki babol! ;) Nie bylo tego w projekcie i jakos tak wyszlo w
    trakcie ze taki podescik sie przyda.. ;)
    pozdr.

    --
    Adam