  • Data: 2011-09-20 19:39:12
    Temat: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.v14fl3rr1cvm6g@lap...
    Dnia 19-09-2011 o 23:11:14 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    >>> http://www.forumbudowlane.pl/images/gallery/%2521stu
    dent%2521/Fundament.jpg

    >Istnieje i ładnie pokazuje że trochę pleciesz głupoty.

    Wyswietlil mi sie drugi link Adama, ta ciagle nie istnieje.

    I co ja Janusz ja poradze na to, ze dla Ciebie ponad polowa grubosci sciany
    ponizej ocieplenia posadzki o temp. 8-9C jest glupota? Gdyby to byly
    glupoty, to izotermy w newralgicznym rogu mialy by lagodny przebieg, a nie
    kat prosty.

    Pozdro.. TK