  • Data: 2011-09-20 17:25:39
    Temat: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Wrz, 18:20, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > A ja za to podesty - tak z przodu, jak i z tyłu domu - zrobiłem dopiero
    > po zrobiniu elewacji, na osobnych fundamentach. Są oddylatowane o
    > grubość elewacji. To przynajmniej wyszło jak się należy :-).
    > Teraz mnie nie interesuje, czy zacieka, czy
    przemarza....https://picasaweb.google.com/robercikus
    /DomekWWysowej#552007107260618...

    Ja tez mam tak zrobiony caly taras ~25m2, ten podescik to nawet nie
    potrafie sobie przypomniec kto na pomysl wpadl ;-) On byl fajny w
    trakcie budowy bo pod nim byla 3m dziura i mozna o niego bylo oprzec
    "zwodzony most" z kantowek i desek ale w zime to katastrofa ;) Ale..
    poprawi sie! Na szczescie on nie jest za duzy - po ociepleniu 20cm
    styro na parterze zostalo go moze 2x1 :)
    pozdr.

    --
    Adam