  • Data: 2011-09-21 19:28:47
    Temat: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.v158zthz1cvm6g@lap...

    >Bo na wysoki poziom wód się robi inną izolację i to nie jest folia
    >kubełkowa :)

    Dokladnie tak, ale jak nie ma piwnicy to mozna caly zabieg sobie odpuscic
    pierwsza warstwe murujac z cieplego materialu. Zblizymy sie w ten sposoc do
    plyty fundamentowej.

    >A czemu odpływu z tego kanału sobie nie zrobiłeś? nie miałeś spadku?
    >Ja bym też piwnicy nie robił jakbym musiał z drenażu wodę pompować, ale
    >mam naturalny
    >spadek i woda sama odpływa :)

    Sytuacja u mnie jest nieco dziwna. Jakies czterdziesci metrow od mojej
    dzialki jest row melioracyjny w ktorym ciagle splywa woda. To naturalny
    najnizszy poziom terenu. Jakos slabo ten row zbiera, bo wode mam juz metr
    pod ziemia w porze raczej suchszej. Jak pada jest znacznie gorzej. Po prostu
    nie mam dokad odprowadzic wody z ewentualnego drenazu. Poza tym po kiego mi
    ten kanal? Syf, kila i mogila, razem ze zdechlymi zabami po to, zeby raz na
    piec lat tam wlezc. Kanal to taki sobie pomysl.

    Pozdro.. TK