  • Data: 2012-02-19 21:29:44
    Temat: Re: Obowiazek od?nie?ania posesji.
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr <p...@g...com> napisał(a):

    > =F3z
    > Da si=EA ! I
    >
    > A jak teraz zacznie pada=E6, te=BF przyjad=B1? A jak b=EAdzie pada=E6 ca=B3=
    > =B1 noc,
    > b=EAd=B1 pod ka=BFdym domem rano, =BFeby ka=BFdy m=F3g=B3 wyjecha=E6 z gara=
    > =BFu?

    > Nie, to nie jest podatek. Podatek to pieni=B1dze, kt=F3re gmina czy
    > pa=F1stwo pobiera i nimi rozporz=B1dza. W tym wypadku to Ty decydujesz,
    > czy po=B6wi=EAcisz swoj=B1 prac=EA, czy swoj=B1 kas=EA.

    > o nie
    > lko te
> [...]
    Jak wszystkich? Prawie wszyscy płacą w czynszu za sprzątanie. Większość ludzi
    w Polsce mieszka w miastach w budownictwie wielorodzinnym. I nie ma zmiłuj
    się, bulić trzeba. To jak ktoś nie chce sam z sipą i breszką latać jak cieć to
    też ma płacić za sprzątanie. Jak się wymiguje to strasznicy mają go nękać
    mandatami do oporu.