  • Data: 2012-02-20 01:50:51
    Temat: Re: Obowiazek od?nie?ania posesji.
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr <p...@g...com> napisał(a):

    > kszo=B6=E6 ludzi
    >
    > Nie wiem, czy to co=B6 zmienia w argumentacji, ale to nieprawda.
    > Wi=EAkszo=B6=E6 Polak=F3w (co prawda niewielka, bo 52 procent) mieszka w
    > domach jednorodzinnych. Pisz=B1 o tym na przyk=B3ad tutaj:
    > http://www.oferty.net/raporty/5684
    >
    > Piotr
    Nic nie zmienia w argumentacji bo mieszkać a być właścicielem działki to dwie
    różne sprawy. Ale nawet jak by 52 procent było właścicielami działek to
    dlaczego jako większość nie złożą w sejmie obywatelskiego projektu ustawy o
    zwolnieniu wszystkich z odśnieżania chodników. Oni by nie musieli odśnieżać a
    48% miało by mniejszy czynsz.