    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Obowiązek odśnieżania posesji.
    Date: Fri, 17 Feb 2012 12:04:27 +0000 (UTC)

    4CX250 <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "yarecky" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Za wyjątkiem przystanków oraz miejsc parkingowych oraz wtedy gdy między
    > chodnikiem a posesją jest pas zieleni miejskiej choćby na 10cm.
    > Jest to durny przepis gdyż:
    > Chodnik nie jest moją własnością, znajduje się w tzw pasie drogowym którego
    > zarządcą są drogowcy.
    > Są opłaty za zajęcie pasa drogowego przy byle pierdółce, choćby na czas
    > zwalenia węgla do komórki albo na czas prac remontowych przy posji. Tu
    > drogowcy wcale nie odpuszczają.
> [...]
    Kupując nieruchomość wiedziałeś że tak jest. Bo nawet jak nie wiedziałeś to
    miałeś w zakresie obowiązków wiedzieć. Urzędnicy torturowali Cie żebyś kupił?
    Tylko w sytuacji jak by Cie oszukali, kazali kupić pod rygorem wywiezienia do
    Obozu Koncentracyjnego itp. Mógłbyś mieć pretensję. Kupiłeś z własnej woli.
    Odstosunkój się od urzędników.