  • Data: 2009-07-04 16:00:11
    Temat: Re: Obowiazki kierownika budowy
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "james" <j...@n...spam> wrote in message
    news:h2n7fk$q0d$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > interesuja mnie obowiazki jaki ma kierownik budowa przy jej prowadzeniu.
    > Szczegolnie interesuje mnie fakt, czy odpowiada za technicza prawidlowosc
    > wykonania tynkow /zgodnosc z PN/.
    > Jezeli macie jakies linki prosze o podanie.

    Na naszych marnych budowach kierbut wypełnia dziennik budowy i mało się
    interesuje. Nie powiem, że wcale ale mało. Dziennik zwraca jakby był
    wypełniony chwilę przed oddaniem :-)

    Ja bym nie liczył na kierbuda po własnych doświadczeniach. Są tacy co ich
    chwalą na blogach muratora. Piszą jak to solidnie i fachowo , a patrzysz na
    zdjęcia i krew cię zalewa.