eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplanie. Czy taka usluga miala by sens i wzięcie. Będzie z rysem historycznym kto nie lubi czytać może nie czytać.Re: Ocieplanie. Czy taka usluga miala by sens i wzięcie. Będzie z rysem historycznym kto nie lubi czytać może nie czytać.
  • Data: 2014-12-08 22:32:38
    Temat: Re: Ocieplanie. Czy taka usluga miala by sens i wzięcie. Będzie z rysem historycznym kto nie lubi czytać może nie czytać.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 22:11:20 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Tak mam ocieplony garaż. Ocieplenie sprawdza się znakomicie, choć
    > parametrów niestety nie mogę podać (kamerą sprawdzałem, jest dobrze
    > jednorodne, ale nie mam do czego porównać, więc mogę tylko napisać że
    > pomieszczenie trzyma ciepło). Wdmuchiwane na prędce zrobionym pistoletem
    > (eżektorowym, ejectorowym...hmmm...zwykła zwężka). Po 6 latach na 2.5m
    > wysokości ubyło około 30cm ocieplenia - od góry, pewnie się uleżało.
    > Wypadało by uzupełnić, ale garaż idzie w rozbiórkę, więc nie warto.
    > Granulat kupiony w workach jako odpad z jakiegoś zakładu - grosze to
> [...]

    Popatrzyłem w te dziury. Strasznie nierówne powierzchnie i wystających gwoździ do
    oporu. Ułożenie płyt styropianowych albo wsunięcie wełny raczej niewykonalne. Na
    piankę kasy nie miał. Poza tym pianka mogła by zaszkodzić bo odcięła by całkowicie
    wentylację dachu od spodu. Trochę wilgoci i deski mogły by gnić. Dobrze że napisałeś
    że u Ciebie się sprawdziło. Nigdy takich rzeczy nie robiłem a na czuja mi wyszło że
    to dobre rozwiązanie i mu to poradziłem. Ciekawe jaki efekt osiągnie. Pali w piecach
    kaflowych. Super ma te piece, przynajmniej z wyglądu. Jak ponad sto lat takie piece
    się uchowały nie mam pojęcia.