  • Data: 2011-09-01 15:54:31
    Temat: Re: Ocieplanie elewacji samemu - ile trwa?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4935d77b-b80f-4f31-baae-b02bb13b10ff@h7g2000yqm
    .googlegroups.com...
    >trzeba mokre na mokre a cienkie tynki szybko schna). Tylko powiem
    >szczerze ze jak nie ma doswiadczenia przy pracy ze szpachla to moze mu
    >to nie wyjsc rowno, a szlifowanie wyschnietego kleju jest bardzo
    >ciezkie (twardy jak cholera). Mi, mimo ze nakladlem sie wczesniej
    >sporo gipsow powiem szczerze rowne zaciaganie kleju nie wychodzilo ni

    otóż to!!. Moje klejenie widac na filmie z poprzedniego wątku zajęło sporo czasu. Do
    zrobienia było 150m2. I tylko pojechałem klejem po siatce (czyli teraz ją widać).
    Żeby ja wtopić trzeba bedzie jeszcze jedną warstwe kleju dać i dopiero tynk. Ale to
    zostawie fachowcom - bo sam takiej reki nie mam.

    b.