  • Data: 2011-09-01 15:20:42
    Temat: Re: Ocieplanie elewacji samemu - ile trwa?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 1, 3:45 pm, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:
    > Cześć.
    > Pytam w imieniu kolegi który ma zamiar samemu wziąć się za ocieplenie domu.
    > Gość dość zaradny, dysponujący sprzętem i wiedzą techniczną teoretyczną,
    > ale bez praktyki w ocieplaniu.
    > Ile zajmie mu położenie przyjmijmy 100m2 + siatka?
    > (Dom świeżo postawiony, z porothermu, nieduży, z poddaszem.)

    Tak jak napisal Adam. Okolo tygodnia.
    Mi cale ocieplenie (robilem sam i z drabiny) 160m2 w tym 7 okien
    zajelo 2 tygodnie.
    Razem z klejeniem, kolkowaniem, siatka i tynkiem cienkowarstwowym.
    Wazne zeby przed robota poczytac o tym jak siatkowac, jak szpary
    wypelnic pianka, jak klej nakladac, jak robic narozniki.
    O ile cala robote bez tynku spokojnie i dobrze robi sie samemu to tynk
    moze byc trudny do zrobienia zeby wygladalo ladnie.
    Warto sprobowac ale jak wyjdzie nie za ladnie to poszukac fachowca.