  • Data: 2013-11-16 20:02:49
    Temat: Re: Ocieplanie pianką
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > adam, raczej nie spodziewam sie zebys sugerował prace wiezby w zakresie
    > 5-10cm :-)

    Nie, raczej bez szans, nawet przy 15m wiązarach - są zaskakująco sztywne.

    > Czyli więźba nie ma nic wspólnego z tymi dziurami - czyli mieszanie jej
    > to tych usterek jest szukaniem dziury w całym.

    Zanim zdecydowałem, miałem u siebie kilka próbek. Hiszpańska była
    zdecydowanie najbardziej elastyczna, powiedział bym że trochę jak
    "zmywakowa", choć komórki miała najmniejsze. Najtwardsza wydawała się
    polska... ale i tak nie wyobrażam sobie, że mogła by popękać.
    Musiała by straszny skurcz zaliczyć - chyba tylko wtedy (to w ogóle
    możliwe? w końcu składnikowo są podobne, dwa główne składniki wszędzie
    takie same).

    Ma ktoś linki do popękanej pianki?

    > pistolet do natrysku kosztuje 10kzł, tyle znalazłem, reszta sprzetu
    > dojdzie pewnie do 50-100kzł. Samodzielne natryskiwanie chyba nie wchodzi
    > w gre.

    Kupić pewnie nie, a można pożyczyć?

    Budowałem maszyny do cięcia pianki, widziałem maszyny do spieniania, nic
    skomplikowanego w nich nie było. Może dało by się to zrobić bardziej
    "chałupniczo", powiedzmy na kilka budów - zbiorczo, a później wyrzucić i
    zapomnieć :)

    Miłego.
    Irek.N.